"In running, it doesn't matter whether you come in first, in the middle of the pack, or last. You can say, 'I have finished.' There is a lot of satisfaction in that."
-Fred Lebow, New York City Marathon co-founder

Wednesday, February 2, 2011

Hardloop muziek

Zonder muziek vind ik lopen saai. Heel saai. De up-tempo muziek helpt me door te zetten en zonder het bewust te zijn loop ik stukken verder en sneller. Je wordt gedragen door de beat als het ware. Nou heb ik aardig wat lekkere hardloopnummers in mijn playlist staan maar er is altijd ruimte voor meer.

Gabriella Cilmi
Ik vroeg dus aan Linn wat haar hardloopmuziekje is waar ze niet zonder kan. Voor haar is Gabriella Cilmi met het nummer 'On a Mission' HET nummer die iedere vrouw op haar Ipod zou moeten hebben tijdens het hardlopen. Ik heb het filmpje van You Tube afgehaald met de tekst en dan lees je dat die heel toepasselijk is!

 

1 comment:

Fiona Teeuw said...

Ik kan hier in Duitsland de You Tube video helaas niet zien maar op internet staat een leuke clip. (Ik zie zowaar gelijkenis met Linn!)
Geen up-tempo maar een turbo-tempo.