"In running, it doesn't matter whether you come in first, in the middle of the pack, or last. You can say, 'I have finished.' There is a lot of satisfaction in that."
-Fred Lebow, New York City Marathon co-founder

Saturday, March 5, 2011

zondag morgen

Die 20km van gisteren zaten nog wel een beetje in het lijf, maar als je op zondagmorgen toch om 7 uur wakker bent, kan je maar net zo goed effe een stukje lopen.
Gisteren had ik al zo'n vermoeden, maar na vandaag weet ik het zeker. De asics gel kinsei's zijn op. Jammer. Het waren prima schoenen. De zachte enkel bescherming is echt weg gesleten, en de demping is wel erg zacht geworden.
Dus vanmorgen verder gegaan met mijn Mizuno's wave creation. Ik heb die schoenen al een jaar, en heb ze een beetje tussendoor gebruikt. Nu worden dat dus de Parijs-schoenen, denk ik.
Hoe dan ook vanmorgen weer lekker gelopen. Heel rustig. Het is nog niet warm, dus moet je die tijd gebruiken om te lopen.



4 comments:

Fiona Teeuw said...

Chiel, zijn nieuwe Asics gel kinsei's in HK niet te koop of zijn de Mizuno's gelijkwaardig en dus ook prima Parijs-schoenen?

Fiona Teeuw said...

Ik bedoel eigenlijk, met jouw blessure gevoeligheid lijk mij verwisselen van schoenen niet zonder risico.

feest123 said...

Hoi Fiona, Ik krijg nu geen blessures meer. geen zin meer in. En op de Mizuno's heb ik al aardig wat km's gemaakt. Dus, denk/hoop dat het goed gaat.
Schoenen is zowiezo een gevoelig onderwerp. Ze moeten lekker zitten, lekker lopen, lekker klinken, en ze moeten er een beetje uitzien. dat doen die Mizuno's allemaal goed. dus,,, maar toch misschien gaat het op andere schoenen wel net iets gemakkelijker/harder. Ik ben bang dat ik ze allemaal moet proberen.

Fiona Teeuw said...

Hoi Chiel, wanneer je dit bericht leest dan zijn de straten van Parijs al onder je schoenen door gegaan. Natuurlijk houd ik jouw berichtgeving hierover in de gaten.
Maar wat een leuk idee om met Linn in Taiwan te lopen. Krijg je Ans dan ook weer zover?