"In running, it doesn't matter whether you come in first, in the middle of the pack, or last. You can say, 'I have finished.' There is a lot of satisfaction in that."
-Fred Lebow, New York City Marathon co-founder

Saturday, April 16, 2011

Mijn vrouwelijke kant

Dus,... Parijs was niet zo goed verlopen. Nu thuis heb ik even tijd om te evalueren, en zoeken naar een oplossing.
De spullen ligt het niet aan. Qua spullen liep ik met gemak tussen de Kenianen.
Ben ik te oud, te dik, te zwaar, gewoon te langzaam..... Heb ik onvoldoende getraind. Moet ik me gaan storten op een carriere in Kanasta, bridge, dammen of schaken.

Na een goede nacht slapen is de oplossing eigenlijk dicht bij. Hier tegenover in de Mixtra sportzaak.

Nieuwe schoenen, en niet zomaar nieuwe schoenen, razend snelle schoenen in een mooi kleurtje. Hier op de foto met het "finisher" shirt.

Gisteren gehaald, vanmorgen op de loopband gebruikt, samen met een Garmin footpodje. Vanaf nu kan ik bijhouden hoeveel kilometers en hoe snel op de loopband gemaakt worden. En hij houdt de cadans ook bij? even uitzoeken waarom dat belangrijk is.



2 comments:

miss honeybee said...

Betekent dat nu dat we voortaan samen gaan shoppen?

Fiona Teeuw said...

Mooi rose is niet lelijk, zullen we maar zeggen. Dat shirt is dubbel en dwars verdiend!