"In running, it doesn't matter whether you come in first, in the middle of the pack, or last. You can say, 'I have finished.' There is a lot of satisfaction in that."
-Fred Lebow, New York City Marathon co-founder

Wednesday, January 12, 2011

Opbiechten

Tijdens de kerstvakantie in NL heb ik 2 keer gelopen. Eentje zelfs midden in de nacht vanwege de jetlag. Ik heb de kou, sneeuw en ijs getrotseerd! En al zeg ik het zelf, 2 maal 7 km hardgelopen, brachten iets van trots en zelfvertrouwen.

Maar we zijn weer terug in Hong Kong. Ook hier is het koud. Maar het ontbreekt mij aan elke soort van motivatie om die verrekte sportschoenen weer aan te doen! Chiel is niet te stoppen. 's Ochtends vroeg, 's avonds laat, het maakt hem niets uit. Hij traint er lustig op los. Maar ik kan me er maar niet toe zetten...

Ligt het aan de jetlag? Ligt het aan het feit dat ik geen race in het vooruitzicht heb? Ben ik lui? Slaapgebrek? Eerlijk gezegd denk ik dat ik op alle vragen volmondig JA kan zeggen... Ik weet het heus wel...



Voor a.s. zaterdagmorgen hebben we besloten te gaan hardlopen...

No comments: