"In running, it doesn't matter whether you come in first, in the middle of the pack, or last. You can say, 'I have finished.' There is a lot of satisfaction in that."
-Fred Lebow, New York City Marathon co-founder

Monday, May 2, 2011

De 5e keer

Nou die was geen succes. En dan druk ik mij heel mild uit!

Het was het weekend van Koninginnedag en zoals je op het andere blog hebt kunnen lezen, zijn we ietwat te uitbundig aan het feesten geweest. Een te kort aan slaap en een te kort aan vocht, en dan bedoel ik geen bier, heeft mij het hele weekend parten gespeeld. Ben ook te oud voor die onzin...

Chiel en ik hebben gelopen tot aan de muur en terug. Het kostte zowat een echtscheiding maar we hebben het gedaan. Ik vond het enorm zwaar. De zon scheen. De luchtvochtigheid en temperatuur was hoog en de altijd aanwezige positieve instelling van mijn eega enorm irritant. Hij bedoelde het goed maar soms heb ik van die dagen. De hormonen schieten dan van links naar rechts.  Ik ben de hele dag van slag geweest en vannacht ettelijke malen wakker geworden van kramp en een zere voet.

Nou ja. Ik heb al liters water naar binnen gewerkt en volgens de weersvoorspelling voor HongKong, krijgen we regen en bewolking. Perfecte condities dus. Morgen ga ik het opnieuw proberen. Kijken of het dan beter gaat. En om die echtscheiding echt te voorkomen lijkt het me beter als ik dit dan in m'n eentje probeer.

No comments: